Yes box jag ramlade



OBS
En massa text


kom hem för en stund sedan. . .
Var ute och cyklade med Alma. . . i nästan 110 min :)
Har fått en ny cykel men sadeln sitter lite väl högt upp. . .  när jag sitter så når jag inte ner med fötterna till marken. . .

Skulle åka "slalom" med cykeln för det var staket som gick sicksack. . .
Lyckades inte kan man väl säga. . .

skulle stanna cykeln men jag nådde inte ner till marken och det är en herrcykel typ. . 
Jag fastnade med min krigskadade fot, den där foten som min liltå blev fotikappad. .
Iaf
Så fort jag insåg att jag skulle ramla så började jag planera vart jag skulle crasha. .
Såg mig själv i slowmotion i ca 3 sek sen låg jag på marken såg nästan ut som det där spelet twist eller vad det nu heter. . .  Jag å min cykel. . hehehe.. .

Skyndade mig upp fort som fan bara för att ingen (om det nu var någon där)skulle se mig. .

Jag klarade mig utan skador! :D

jag fixar kanske till texten sen. .  somnar hju







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback