Till er som undrar! :)

* Ååå nej, en till viktblogg tänker ni. . Ni har heelt rätt. . .
detta är yttligare en Viktblogg. .
Men det som skiljer sig från min blogg å många andras. . .
Är att jag är överviktig på riktigt!! =)
Allt är inte en dans på rosor i mitt liv. . .


Som de flesta människor har, hade jag,. . .  En dålig dag hehe. . . .

+ Att jag hade hittat 4 blogar vars namn eller adress jag inte minns, att smala tjejer med max max max max 5 kg övervikt kallar sig för tjockisar och viktkämpare?

En kommenterade att hon verkligen förstod mig och bla bla. .  Klickade in på hennes sida för att kommentera. . Hon var inte ens var överviktig. . . 
Långt ifrån. . .  Frågade ifall hon har varit överviktig men det hade hon inte. . . Så därför skrev jag så  *

Och nu menar jag inte att jag är den enda viktbloggaren det finns ju massor. .  Som kämpar och står i  :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback