Jag dödade henne :(

Har inte haft lust att blogga något alls. . . 




Onsdag den 27:e maj ringde en ifrån MakeupStore och sa att klubbkväll var den 28:e kl 19. . .


Den 28:e maj stod jag där 18.53. . . Ingen här. . . Väntade. . .  kl blev 19.00. . .  Ingen människa här. . .  Rycker lite i dörren. .  den var låst. . .  Det var så klart nersläckt där inne. .. . Tittar på mobilen. . . 19.03. . .
Ringer samma nr som ringde till mig ( 031 - 13 68 13) Inget svar. . .  2 minuter senare. . . Rycker lite hårdare i dörren. .  ifall av nån spöklig anledning jag råkat missa alla människor och hela fucking klubbkvällen. . .

Står och små cursar slynan som ringde till mig och sa kl 19. .  Hade lite sjuka ideér om hur hon råkade dö 5 ggr. . .
19.08. .   ringer till makeupstore igen. .  ringer måååånga signaler. . . typ 50 st. . .

19.10. . . Rycker myyyyyycket hårdare i dörren. .  bara för att visa till alla som inte är där att jag är vansinig. . .
19.11. . .  Ringer igen ifall nån där inne i affären satt på toa och bajsar ner hela fucking sverige så att svara inte är första pioritet. . .

19. nånting går fram och till baka . . .  Ringde ett par gånger till. . . och ryckte så klart i dörren x antal gånger. . .




Så här aaaaaarg har jag inte varit på nått år. . . . . . Tur att bigfoot väntade utanför med bilen. . .
Satte mig i bilen. . .  Stirrade rakt fram. . .  Kunde inte ens prata. . .  var så arg. . .
Bigfoot frågade så klart varför jag var bla bla. . ..


Var inte ens hungrig innan jag gick mus. .  Men jag ville ha glass och fucking pizza. . .  Vilket det såklart blev. . . .


Vet inte ens varför jag envisades att stå där. . . ringa osv, , ,  Dumt. . .


Är fortfarande arg. . . . .

På deras hemsida står det ej öppetider inte heller på deras dörr. . .
Så jag ringde kl
09. 10
09. 30
10.15
10.55
11.03 och fick svar. . .  En manlig svarade. . . Av nån sjuk anledning som jag inte fattar själv. . . Så skäööde jag inte ens på honom. . . utan var "Gullegull" snäll. . . ???? WTF?
han sa att han beklagade. . .  Att han inte ens visste att det var klubbkväll. . . ..


pyffff. . . . . .


Jag kan inte heller hota med att jag aaaaaldrig kommer köpa därifrån igen. . . För det kommer jag. . .

Hade fan 2 tusen att spendera. . .


I got licens to kill!!!! I mina drömmar. . :)












Kommentarer
Postat av: Anonym

hm. varför ringde dom då? :S kanske någon som busringde?

2009-05-30 @ 12:10:21
URL: http://apapaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback