Ola!

Hola!

var hos veterinären med Bando Pando. .  Han har fått HotSpot (Fukt eksem). .  Iaf. .

Eftersom att jag och BigFoot inte hade ätit frukost eller nått alls. .  SÅ åkte vi till Donkan. . . Dom hade ju sånna fräcka cola glas. . . :D Ett måste. . .

Istället för att få 2 glas fick vi 4. .  Hon var snäll. .  hehe. . Var ute 4 tim nånting. .  Så ville jag ju ha mer glas. . Åkte till en annan mc Dounalds och köpte yttligare en meny var. .  och sen så fick vi 2 glas. .  Och så klart så tiggde jag. .  SNäääällla snällla kan vi inte få 2 glas till. .  Snääääääääääääääääälllaaaaaaa. . .  Så fick vi det :D Hon var oxå snäll. .  SÅ nu är jag glad. .  ;) Fan. . . Vill ha blåa glas oxå. . . :O







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback