Jag är To hot

Det är sant. . .

Var och "bada" i havet  igår. . . Gick in i vattnet med mina skor. .  Ja. . . Vågar inte gå in i vattnet utan "skydd" om fötterna. . .
Stog och kastade lite boll med hundarna ( i vattnet). .

Kom upp efter ca 2-3 tim eller nått för att soltorka. ..  Hade inte med oss några handukar så det var därför. . .

Iaf. .  max max maaaaaax 4 timmar var vi där. 
Kände smått hur det sved på axlar och rygg. .
När jag kom hem,. . .
KUNDE JAG INTE RÖRA MIG!
Smääärta kan jag bara säga. . .

ÄR röd på hela bröstkorgen axlar och rygg. . .
Anisktet lite sådär solbränd. . . HALSEN är vit!!! WTF?????

Ser fan inte klok ut. . .

ser ju ut som att jag har solat med halsduk eller nått skumt. . .
hehe




Svårt att ta en bild som visar hur illa det igentligen är. . .
Ser ljusrosa ut ju. . .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback