Gaystyle - Size sicko

Jag brukar inte påverkas av bloggare. .  Men

GAYBLOGGEN
http://gaystyle.blogg.se/2009/june/ga-och-gom-er.html#comment
Klicka på länken. . .

Visst. . . Folk har rätt till sina åsikter. . .
Han äcklas av feta personer. .

Jag menar. . Jag ser en massa smala och feta människor. . .
Ser även nån enstaka gång  en med anoerexi?. .
Benkoter och allt syns. . Det är inte vackert. .  Jag tycker det ser äckligt ut. . . Men jag äcklas inte av dom,. .
Hur skall jag förklara. . ?. . . Jag dömer inte personen. . .



Om personen vill se ut som ett vandrande sklett så fine!
Personen kanske har anorexi. .  Sjukdomen. .  det är ju hemst. .  Känner bara empati. . 
Varför skall ens utseénde få folk att hata. . . Känna äckel. . . Det är fel!!





Jag känner många "smala" och snygga personer. .  Vissa av dom har en sådan kass personlighet. . 
Känner äckel för deras tankar/åsikter och hur dom agerar. .  men inte hur dom ser ut. .


EN VACKER människa behöver inte vara smal. . 
En vacker människa för mig. .  Är en med bra personlighet. .  En som man ser upp till. .  Vill lära sig av. . . .
Utseéndet är bara en fasad och inte för vem man är. .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback