Fetröv

Har verkligen inte haft ork/lust att blogga. . . Ligger och tänker hela tiden vad jag vill skriva men jag. .  a. . . 
Orkar inte att skriva bara. .
Har tagit en massa bilder på mat osv kommer lägga in det tidsnog. . . 

Vecka 30 börjar jag simma och gymma. .. . .   Lundbybadet renoverar sina bassänger å bla bla. . .
Dvs nästa vecka. . . 




Äcklig info nedan. .  Läs ej om du är fin i kanten. . .

Just det ja, fes/prutta en  sån där äääääcklig fis. .  äggfis. . . trodde att jag var själv vid stigen med hundarna. .  Kom ett gäng umgdomar som passerade mig. . .

Tyyyypiskt. . .


Tänkte ut ett litet tal ifall dom skulle påpeka min odör. .

Dom: Var det du som fes?
Jag: Ja, är det inkomster så är det utgifter. .

Ifall ni inte visste, Tjejer fiser! Och jag gör det all the time. . .
im Fat and jag fiser som alla normala mäniskor gör. . .


Så godnatt  :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback