Tråkigt inlägg

Så ni vet :P

Men ja är trött på min kille nu asså. . .  faan. .

Han blir sur på mig för vad?
När jag städar å diskar o gör fint, sliter som ett djur för att ha det fint hemma. . . Tror ni att han påpekar det?
neeej!

Men om jag frågan han :
Jag: Ser du va fint det här är nu, titta va rent d är nu. .
Han: Ahh d e fint. . :)
???

fattar han inte att jag gör det för oss båda?
en jävla hora är vad han är. .

Men om haaan diskar å sliter. .  Så blir jag jätte glad! Jag säger alltid tack för att du hjälper mig. . .
Men då ältar han hela fucking tiden!

Om han nu har råkat diska 2-3 gånger i rad så går han runt å säger men det är ju jag som diskar. . 
Som att det bara är han som gör de!!!
Blir så jääävla sne. . .



'



Nu, nyss kom jag hem ifrån träningen. .  vi båda stod i köket. .  min bror hade glömt att ta undan stekpannan. .
Så jag tog papper å varmt vatten för att rengöra den. . 

Men då sa han jag kan ta den. .  Så ja ba aja okey. . 
Ja trodde att han skulle ta mer vatten
Men idioten ville ta diskmedel. .  Som vanligt!


jag har sagt 1000000000000000000000000 miljader gånger att man inte rengör så. . Man förstör skyddet. .  Asså. .  teflonpannan. .  Nu när jag väl skall steka något så måste jag ha jätte mycket fett eftersom det bränns vid hela tiden.
.

Iaf så vi stod å tjaftsa så slängde jag den i papperskorgen. .
Så sa han nått annat minns inte nu men han sa nått. . . Så blev det att jag slängde min mat. .  blev inget för mig att äta. . .
Han brydde sig inte heller . . .
Han pioriterar mig sist. . .


Medan jag pioriterar han först. .
Sitter med tårar nu. .  vet att det låter mesigt. .  men det är så mycket annat som inte nämns .
T.o.m när jag säger att jag har gått ner 2,7 kg (väger 108,2 nu) sen i söndags å jag är jääätte glad. .
(att gå ner i vikt gör mig lycklig)

Då sitter kuken å himlar med ögonen. . .
Typ som. .  Kan inte bry mig mindre om de. .
Det sårar mig. .
  Kan han inte vara glad för min skull?
Men när han berättar något så måste jag lyssna. . 




Det är svårt att vara glad ibland aså
Han kom in nyss i rummet som att inget hade hänt. .
¨å sa: Maten är klar. .  Meh varför är du sur?
Men jag tänker inte äta ändå. .  skiter i mat. .
Skiter i allt!!!















Nu skall jag in å ta mig ett bad, gråta sönder mig (tycka synd om mig själv).
Å sen fortsätta med mitt fuckade liv. . . :(











Kommentarer
Postat av: L +100 kg

DEN JÄVELN! Du borde verkligen säga till han så jävla mkt på skarpen! Jag hejjar på dig och 2.7 kg är superbra! Varenda hekto är fruktansvärt bra! Jag har sagt till mig själv att så länge jag inte går upp ett enda hekto så är jag nöjd. Då är det lättare att koncentrera sig på viktnedgången. Prioritera dig själv detta året.. Och låt det bli BARA DITT år. Vi ska iaf klara gå ner 10 kg detta året.. och det kommer vi klara.. Eller hur?!:D

2009-01-15 @ 12:46:04
URL: http://tuggaa.blogg.se/
Postat av: L +100 kg

Det var en annan sak jag skulle säga förresten. Din blogg är fantastiskt fin.. och så får du läsa mitt inlägg så får du se hur det gick med vikten:) + att jag lever;D Kram

2009-01-15 @ 12:47:11
URL: http://tuggaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med.. du e grym som gått ner.. å skit i honom! Han ska stödja dig, inte motarbeta dig. Hur länge har ni varit ihop?

2009-01-18 @ 23:50:20
URL: http://apapaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback