the day so far

Har haft  den roligaste sagen på läge typ (förutom när jag är med vänner å fam). .

Kom på att jag ej är duktig med mått å trä. .  Inte heller när det gäller textil. .  Men syslöjd är 100000000 gånger roligare än trä. . .


Dagen gick fort. .  Sen. .  nö nöö nöööööööööööööööööööööööh
Gick till vagnen. . Å det piss regna. .  Mina skor var dyngblöta. .
Frös röven av mig. . 
Iaf. .  kom tillslut fram till gymmet. . .
Satt ettpar ungdomar där. .  några killar vid sofforna å 2 tjejjor vid receptionen. .


Allaaaaaa kollade på mig. .  Det såg ut som att dom pratade om mig. . Viskade å sen kollade på mig. .
men jag skiter i de. .  Jag är där för min skull inte deras. . Jag är där för att träna å inte så som dom tråd smala tjejjorna med massa smink fixat håroch mycken Som ser ut som att dom skall gå på fest även om dom skall träna. . . .  bara för att killar skall kolla på dom. .

Iaf. . .

Satte igång med spinningen när walter körde i gång. . .


Fyyyyy faaan. . . . Fick mjölksyra efter knappt 3 min. .  Klarade knappt av nått. . .
Såg ut som en kamel på en cyckel, ,

Min röv gör ont! Sadlarna är ju fåen sten hårda. . 
Aaaaaj. . .


Somnade när jag skrev detta. .  är heeelt slutkörd. .  Tyck synd om mig (A) hahahahahahahaha :P
Skriver mer i morgon när jag har fått sova lite. . .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback