Hola Amigos!

Jag har syndat så det står härliga till. .  det är därför jag har undvikt att skriva. .

vägde 107,8 för ett par dagar sen. .  men icke nu. . 
när jag ställde mig på vågen i dag så hoppades jag över allt annat att jag inte hade gått över 109,5 kg. . .
Men jag vägde ist 108,6 kg. . .


Blev lättad. . .  Å då såg jag ut så här


Att gå ner i vikt är otroligt svårt!
Jag beundrar alla som har lyckats gå ner till sin mål vikt. .

Man kämpar å lider bara för att bli smal men ändå vill man kunna unna sig själv den där goda kakan eller den goda efterätten. .
Jag älskar  mc donkans cheeseburgare . .  vill kunna äta en sån utan att må dåligt. .
Men jag är ändå väldigt stolt över mig själv,  har ju lyckats glida ner i från den eviga vikten 112/110 kg till 108,6 kg. .
Med eller utan cheeseburgare så kommer jag klara detta!!
Vill väga 83 kg i juni. . .  Bara så ni vet :P







Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hittade din blogg och jag kan bara önska dig lycka till.

Men tycker du inte att det är väldigt många kg på kort tid till Juni?

Häls Sara

2009-01-25 @ 20:39:50
URL: http://vintertrollet.blogg.se/
Postat av: jannaa

usch jag håller på med mitt med , började för en vecka sen o vägde då ungefär som du väger nu , vi har lika lång väg kvar och fyfan va trist det är eller hur ;)

2009-01-25 @ 20:54:57
URL: http://jannaengvall.blogg.se/
Postat av: jannaa

ja mitt första mål är 80 dit är det 27.

andra målet är att komma under 75.

jag har lika låång väg.

vi vaknar upp en dag och har nått vår målvikt även om det är låång väg dit. :)

2009-01-25 @ 22:51:43
URL: http://jannaengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback