Civilstatus: singel

finallyyyyyyyyyyyyyy. . .  återkommer inom kort







Kommentarer
Postat av: m.

Har kollar runder lite i din blogg och känner att jag måste lämna en kommentar. Jag menar, kom igen nu! Bara kör, du kommer gå ner i vikt, det kommer fixa sig! Var hård mot dig själv, tänk en gång extra innan du stoppar chokladen i munnen, du njuter av den i 2 sekunder, men den sitter kanske runt midjan resten av livet? Förstår du mitt resonemang? Jag tror dessutom, av vad jag läst i din blogg att du måste ändra hela ditt tänkanade, återkommer gärna om bra tips o bra böcker för att åtgärda detta om du är intresserad. Önskar å det varmaste att allt går bra för dig, och är övertygad om att du kommer gå ner i vikt bara du ger dig fan på det! Och jag är absolut inte någon sån som inte anser att kraftiga personer är vackra, eller att de är dåliga. Min åsikt är att alla får se ut precis som dom vill, sålänge de är NÖJDA och LYCKLIGA över det. Läser man din blogg förstår man ganska snabbt att du mår dåligt över det här, och det finns ju dessutom en hälsorisk som ÄR viktigare att ta hänsyn till. Har en del erfarenhet av detta på nära håll, därav mitt engagemang. ;) LYCKA TILL!!!

2009-01-29 @ 02:38:38
Postat av: Sara

Ja huva ja! Typ det värsta som finns.

Tokigt nog.

Hoppas du kan klistra ihop ditt trasiga hjärta (om det nu är det...)

2009-01-31 @ 16:08:27
URL: http://vintertrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback