Dagens outfit. . .

Eller inte?

Iaf. .  klippte av halva håret i dag. .  Haha nää men hade ju håret till röv sprickan?  Och det är lååångt. . .

Å jag har faktiskt lekt med mitt smink så därför ser jag ut som quasimodo (ringaren i notre dam)!


Å ni ser hur trött jag är. . .!!!! Ugglejjj (utalas på svenska)

Tur att det inte var mycket folk på victor för jag skulle dött!!! Fan. . .  Har lika stor mage som en gravid. . .  Pyffff. . .
Men resultatet?

Jag blev faktiskt nöjd. .  Innan jag klippte mig så var håret nasty. . asså. .  slitet osv. .  Ingen volym utan bara hängde så där på hövvet. .


Fick massa beröm ang mitt smink. . . Att jag har gjort det as bra osv. .  Fast det är inte det sminket som jag har på bild så ni inte tror nått annat. . . . . . .. . .. Fick även beröm av flera på salongen för att de tyckte att jag har ett sånt vackert hår. . .
Å jivetvis blev jag super glad. .  Hahaha :P









Kommentarer
Postat av: Anonym

toksöt! (:

bra klippning!

2009-02-27 @ 15:05:48
URL: http://apapaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback