Deadly!

Var hos tandläkaren i dag. .
Skulle laga ett sånt där hål. .  ett litet hål sa dom. .  1:a gången jag haft ett så det blev en newie. . .


Ja. .  jag blev så nervös så att jag bad min mamma att följa med. .

Satt och skakade som en idiot. . Panikslagen. . .

Min mamma fick t.o.m hålla mig i handen. .  å ja. . det tog 45 minuter för mig!

fick ta bedövning 2 ggr. . tydligen så var bedövningen på första sprutan på ca 6 cm (hur mkt som det såg ut att va på sprutan) och den andra sprutan på 2 cm. .


resultat?

 jag kan inte prata så värst tydligt. . min tunga är helt bedövad samt min högra kind samt haka och öra!


hjäälp kan jag bara säga. . . =( hehe










Kommentarer
Postat av: emelie

jag är en av dem som inte tar bedövning, för jag tycker det tar ondare än själv borrningen :P

2008-10-08 @ 20:46:00
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: emelie

haha jah :) neh men alla har vi olika upplevelser :)



kanske låter elkat: men jag tycker det är kul med en tjej som du som har ett bra mål, en bra vikt att stäva efter, inte en tjej som väger 60 och vill gå ner till 45, ja, tycker det är himla kul :)

2008-10-10 @ 19:28:34
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback