Valpar!!

Min hund Nikki har fått valpar!!!! Hur söta som hellst!
Hon födde i dag den 16/12. . . .

Hon födde 9st valpar! Men 7 överlevde. .



Helt otroligt!!. . . 
Jag hjälpte henne med de 6 första. . Tills killen kom hem å fick en chock! sen så födde hon 3 till  haha. .  . . . 


hon började få värkar vid 14 tiden sen så födde hon 15:22. .  sista valpen (nr 9)kom 17:35 men var dödfödd. .   Lika så var valp nr 3 (dödfödd). . . .

Ahhh så söta!!!


Nu hoppas jag bara att allt är väl med Nikki och att hon ej får komplikationer. . . (hoppas att de stavas så). . .
Och så måste jag sätta in en annons på blocket. .  men är det inte för tidigt?
Hade tänkt mig att sätta 6.500 till 7,500 kr. .

Så mycket pengar tänker ni så ni nästan ramlar av stolen och ner till grannen. . .


Vem som hellst kan hosta fram 4-5 tusen. .
Och jag hoppas verkligen att seriösa köpare hör av sig och inga "jag vill bara ha en valp och när den är gammal å tråkig som inte vill leka vill jag ej ha den mer"  . . .









Kommentarer
Postat av: Kattis

Är dom renrasiga? =)

Blandisar brukar ju ligga på 3-5000 men är dom renrasiga så är ju 6500 nästan billigt! :P

Gud va mysigt med bebisar!!

2008-12-17 @ 14:59:59
URL: http://ernies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback