R.I.P Tiny


Han ligger på mamma Nikki. .  Hur söt som hellst. . .
=´)

------------
Var jätte glad. .  skulle bara ge Tiny en måltid innan jag somnade. .

gjorde iordning "vällingen" skulle ta upp honom ifrån valplådan. . han låg längst in i hörnet helt själv. . .
Tog upp honom. .  Gav honom flaskan. .  Och sen så dog han. .  Har gråtit konstant i över 1 tim. . .
Det svider i hela ansiktet och ögonen är helt svullna. . Tårar kommer fortfarande. . .

Killen kom hem från jobbet pga detta. . . Han försökte oxå "bring him to life" men lyckades ej. .
Tiny betydde så mycket för mig. .  Killen förstår inte hur jag kan känna såååå mycket för honom då vi bara har haft valparna 4-5 dagar . .
Han säger att det var bättre nu än sen om han dog när han blev 7-8 veckor. .  Då jag har fast mig vid honom ännu mer. . .



Satt t.o.m bad till gud. .  Att jag skulle göra vad som hellst för att han inte skulle dö. . .
=´´´(´´´´´´


Lilla tiny =´(. . . 









Kommentarer
Postat av: Malin

naaw..söt..!

Riktigt snygg header! Riktigt julig:)

2008-12-28 @ 18:29:21
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Malin Jegendal

hämskt :( <3

2008-12-31 @ 17:15:58
URL: http://sexygoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback