OggaBogga

Har varit hundvakt i 2 dagar (1½dag). .  trodde först att ähhh det är inga problem. . . Men ack så fel jag hade. . .

Har ju mina 3 hundar. . Och det var en Amstaff jag passade. .  Nikita. .  Världens goase hund. .  Eller aa. .  Jätte snäll. . .   Mina vovvar är världens goaste :P . .   Iaf



(svårt att få en bra bild ibland) Brando Tv Nikki i mitten och Alma Th

Hon hade full energi hela tiden. .   Släppte lös henne med mina hundar på fotbollsplanen. . .
Kan bara säga tuuuuuuuuuuuuur att det var inhängat för jag hade aaaaaldrig kunna få tag i henne. . . 
Hon var så snabb. . 
Det hjälpte inte att säga hennes namn. . 
Inte heller med
Sitt
Stanna
Godis
Kom hit
Kom kom kom kom
Ligg
Beröma henne
låtsas att leka med henne
Visa en pinne
Springa ifrån henne. . .
Provade t.o.m att säga hennes namn isamband med komandon. . 
---

Fick tillslut tag i henne. .   och när vi alla 5(jag + hundarna) kom hem fick Nikita sig ett bad. .  


Ser hon inte lite egyptisk ut?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback