Hola. .

Känner mig lite så exotisk i dag är lite sådär blek å tjock. .  Är så blek att jag blir osynlig. . . Nästan. . .   Om det inte vore för allt mitt fett kanske? Så lite tur i oturen?

Nää. . . 

MIna två bästa vänner fyller 20 år på ons och tors. . . .  Dom har köpt jätte fina klänningar å så. .  Blir ju fest på fredag. . . 

Har bara lust att säga. .  Nah kan inte komma. .  Har typ Malaria lr nått. . . Allt för att slippa gå på festen. . 
Varför?
Massa folk som jag "känner" kommer å dom såg mig senast när jag var smal för ca 3 år sen. .  
Kan ju alltid roppa. .  Supriiice!!
=/

Nah får helt enkelt ta mig i dubbelhakan (kragen) å gå dit. .  Vill inte svika mina vänner. . . 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback