Bäbiiiz

min lilla favvo valp (tiny/Lillen). .  Gillar alla valpar med han är nått spec. . .Han väger fortfarande 85 eller a nu 80 gram. . .  alla andra valparna väger 240 - 300 gram. . . Så då förstår ni att han är liiiten därav namnet Tiny. . .

är såå hiiiimla orolig att han kommer dö lr nått. . . Varje gång jag tänker eller tar upp honom så blir jag helt tårig. . .  sitter med tårar nu t.o.m. . .   Har köpt mjölk ersätn. . . Så kommer flask mata honom från och med nu. . . 
Skall försöka övertala killen att vi ska behålla honom. . .  Vill ha honom nära mig. .  Å mamma Nikki. . .  =(

Fast 4 hundar blir för mycket. . .  men ändå vill jag behålla honom. .  =( ahhhhhhhhhhhh. .  Lägger upp bild snart. . . . på honom å valparna. . .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback